21. april 2018. – 21. april 2018.

Možda ste primetili da se u poslednje vreme svi po malo bavimo dizajnom?
Dizajniramo svoje objave na društvenim mrežama, prekrajamo fotografije i dodajemo poruke i stickere preko njih. Često to radimo na svojim pametnim telefonima, pa nam čak ne treba ni računar ni ozbiljniji program. I zadovoljni smo, jer nam se sviđa kako je „ispalo“, duhovito je i simpatično.

Pitate se ZAŠTO vam je onda potrebna radionica „Kako da vaša slika kaže 1000 reči“?
Zato što, pre ili kasnije, doalzite u situaciju da slikom želite nešto ciljano da poručite, privučete pažnju baš određene publike ili da u najboljem svetlu prikažete svoju novu uslugu ili proizvod.

Tog momenta intuicija prestaje da bude dovoljna i više ne daje očekivane rezultate. Počinjete da prepoznajete potrebu za dodatnim znanjima, alatima i strategijama.

Kako?
Kroz veliki broj primera i praktičan rad u grupi.

NAUČIĆETE – Gde su sve vizuali oko nas
– Slike kao deo marketing komunikacije
– Šta su sve vizuali u dokumentima koje svakodnevno kreirate (tekstovi, mejlovi, prezentacije)
– Kako sve možete pronaći i napraviti dobar vizualni materijal

NAUČIĆETE – Likovne i tehničke elemente slike
– Dimenzije i formati
– Razlike u pripremi digitalnih i štampanih slika
– Vektorski i nevektorski programi
– Kompozicija
– Oblici
– Linije
– Boje
– Tipografija (fontovi)
– Kontrasti
– Akcenti

NAUČIĆETE

– Kako da kreirate precizan brief?
– Znate li ko je vaša publika?
– Cilj slike
– Kako da prenesete vrednosti svog brenda u vizuale
– Knjiga standarda i kako vam može koristiti

Radionicu vodi: Marija Simeunović
Arhitekta i biznis konsultant; art direktor umetničkog koncepta Art-a-porter i kreativna preduzetnica, sa višegodišnjim, kako korporativnim tako i preduzetničkim iskustvom, gde duže od jedne decenije uspešno spaja kreativu i biznis.

Cene karata

Cena radionice iznosi 80 EUR